Kızlar bebegim normalde hergun birkere kakaisni yapardı ama şimdi 4-5 güne bir yapıyor ve bugun sabah çok sıktı kendini bende bacaklarını kaldırarak yapmasına yardımcı oldum maması normalde sulu bir kivamdaydı şimdi de çok afedersiniz muhallebi kıvamına gelmiş kabız mı olmuş sizce yaparkende çok ikindi