Günaydın güzel anneler bir konuda fikrinizi alacağım. 5 buçuk aylık oğlum var ve memede uyuyor. Bıraktığı an bağırıyor ağlıyor çözüm olarak yine emzirip uykuya dalmasını sağlıyorum. Nasıl bırakabiliriz? Ve uyku rutini oluşturan annelerden tavsiye bekliyorum. Neler yapabilirim 🌸☺️