Bebeğim 6.5 aylık dün ilk defa regl gördüm ama fazla yoğun (iki normal doğum yaptım sebebi o olabilir diye düşünüyorum) ve iki tane iç çamaşırı giydiğim halde geçirmiş. Orkidin uzunları da fazla uzun geliyor bana rahat edemiyorum. Var mı önereceğiniz rahat bir ped?