Kızlar 8 buçuk aylık bebeğim var iki gündür ateşi var 37.5 eteş düşürücü verdim ama inmiyor 🙁 çok huysuz yatmıyor Ben de bütün gün ayaklı cenaze gibi ayaktayım mahvoldum resmen ateşin inmesi için ne yapabilirim 🙁. Hastaneler virüs kaynıyor hemen hastaneye götürmek istemiyorum yardımcı olur musunuz