Bebeğim 14 günlük dün akşam hiç uyumadı gibi bir şey sürekli ağlıyor beslendiğinde uyuyan bebek uyumuyor altını alıyorum besliyorum gazını çıkarıyor ama yine de rahatlamıyor ağlıyor ayaklarını topluyor gaz gibi ama gazını da çıkarıyor kakasıno çişini de yapıyor ne yapacağımı şaşırdım tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum