Merhabalar 22 Nisanda 33+6 haftalık oğlum doğdu.
Şuan küvözde ve çıkacağı zaman neler yapmam gerekiyor bilmiyorum.
küvöz sonrası hangi kontroller yaptırılıyor ?
Bebeğimin ay hesabını nasıl yapıcam ? Sanırım prematüre bebeklerde değişik hesaplanıyormuş bilgisi olan yardım edebilir mi ?
Eve geldikten sonra nelere dikkat etmem gerekiyor ?
Yardımcı olabilecek annelerin cevaplrını bekliyorum💙