cnnkrl
Ben kızım ne zaman isterse o zaman besliyorum iki saati beklediğim oluyor ama o genelde beklemeye ne gerek var diyor 😂 ne zaman isterse emzirmeye çalışıyorum ilk üç ay bebek için önemli o yüzden bir rutin oluşturmadım sadece iki saati geçirmemeye çalışıyorum sarılığımız hala gözlerinde var az da olsa..