TospikOglusum
Günaydın 😊💐
Allah bağışlasın inşaAllah. Zaman su misali cidden 😌 nasıl geçtiğinin farkına dahi varamıyorsun. Korona zamanına denk gelen bebeklerde ayrı üzülüyorum. Dışarı yüzü görmedi diyebilirim. Hep sabit insanlar
Annem,kardeşim..
İnsan gördüğü zaman garipsiyor,ağlıyordu yavrum. Allah selametle kurtulmayı nasip eylesin inşaAllah 🤲🏻
2 oğluşum var. Asaf Eymen 2 yaşında, Araf ise 11 aylık 😊🤍 gece 4 gibi uyuyup 7 gibi ayaktayız 😒 sürecin nasıl güzel geçtiğini tahmin edebilirsiniz umarım 🥺