Kızlar,
Bizimki ikisini de tutmuştu, sonra kayınvalidem bibs için ucu yuvarlak daha kötü yapar cenesini falan dedi kullanmadık. Avent ultra air kullanıyor, artık emzik mahvoldu ısırıyor oynuyor da.
6-18 aylık alacağım. Avent zor bulunuyor bibs alsam mı ki? Aslında bibs çok şık hoşuma gidiyor ama önemli olan Çitamın sevmesi tabi. Avent’e baktım 6-18 aylığın ucu daha değişik sanki