Bebegim 3 ay 26 günlük ilk bebegim bu arada. 1. Sorum şu bebegim gece emmek için uyanmıyor akşam 12 gibi uyuyor sabah 7 8 gibi kalkıyor.Bu normal mi gece uyandirmama gerek var mı?
2.sorumda bebegim hergun kaka yapardı ama bu aralar 1 gün yapıyor 1 gün yapmıyor o şekild ilerliyoruz bu normal mi?doğmadığı için mi kakasi azaldı?