Ahlastoprak tabiki haklisiniz, benim sevindigim arti esimde bi belirti olmamasi, kizimin da benimle temasli olmamasi cunku kizim kucuk kilo alamiyor zaten, esim kronik rahatsız, onlari daha beter etkilerdi sadece bende var allahtan ki diyorum. Az önce annemle de konustum çayım çorbam ayağıma geliyor daha ne olsun keyfini çıkarayım butun gun yatmanin dedim 🤣🤣 tabii ayni evin icindw farkli odalarda oturmak, mesajlasmak, çaylarımızı farkli odalarda sanki paralel evrende gibi icmek cok acı verici ama geçicek insallah 🙏🤲🤲