Tecrübe edindiğiniz sorularıma cevap verirmisiniz guzel anneler?
1-Gece beslenmesinde 5,6 saat uyanmazsa ne yapmalıyım?
2-gündüz ve gece kaç saate bir mama içmeli.
3-sütüm yok, kaç CC mama icirmeliyim?
4-SMA OPTİPRO hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce aptamilden sma’ya geçtim bir sknti olurmu?
5- kilosu 6.110 şuanda. Sizce ideal mi ?