Selam anneler öncelikle doğduğundan beri oğlum kendi kendine uykuya geçiyordu ama 4. Atak döneminde sallayarak uyutmak zorunda kaldım. Şimdi 4 buçuk aylık neşesi keyfi gayet yerinde desteksiz uyutmaya çalışıyorum. Gece uykuya geçmesi sorunsuz rutin oluşturdum emzikte alıyor kendi kendine uyuyor fakat gündüz uykularında problem yaşıyoruz. Karnı tok altı temiz yeterince yoruyorum bebeği de ama bir türlü uykuya geçemiyor emziği ağzından atıyor. Ağlamıyor da tavana bakıp gayet mutlu bir şekilde tepiniyor. Ne yapmam lazım siz gündüz uykularını nasıl düzenlediniz?