AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Xiaomi kamera kullanan ya da başka önerisi olan var mı kızlar? 360 ev tipi kamrrasını aldık bozuk çıktı kesinlikle internete bağlanmıyordu modemin dibindeyken bile. Şimdi 360 2k ve mi 360 2k pro var kullanan var mı?
Mommysharkdoodoodoodoo AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben Xiaomi kullanıyorum çok memnunum ama hangi modelini aldım hatırlamıyorum
Burcu11 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende Xiaomi kullanıyorum ona güncelleme gelmişti en son hafıza kartı bulup eşim guncelledi şimdi sorunsuz
Senicokbekledik AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi biz kullanıyoruz ben xiomiden çok memnunum oğlum hangi odadaysa kamerada yanında görüntü kalitesi fakan gayet iyi arada donuyor ekrandaki play tuşuna basmak geekşyor ama memnunum arada evde işim varken kız kardeşim uzakta ona diyorum sen izle kameradan ağlarsa beni ara diye memnunum yani
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mommysharkdoodoodoodoo Hangi model acaba bir bakabilir misiniz internetten
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Buglemiim Hangi modelini acaba? Kurulumunu yaptınız sorunsuz mu? Ne kadardır kullanıyorsunuz? Kurulum yaparken çin bölgesini mi seçtiniz? Haraket bildirim hemen düşüyor mu telefonunuza?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Burcu11 Anlamadım. Hafıza kartı olmadan olmuyor mu yani? Kurulumu nasıl yaptınız çin bölgesini seçerek mi? Yani güncellemede göstermiyor ki modemin dibinde interneti algılamıyor.
Burcu11 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hafıza kartı olmadan olmuyor maalesef eşim YouTube dan izleyerek yaptı şuan sorunsuz çalışıyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Burcu11 Eşinize bir sorar mısınız acaba ayrıntılı söyleyebilir mi? İzledik uyguladık. Haraket bildirimi için çin bölgesini seçtik sonra bir daha internete asla bağlanmadı karekod da okumuyor.
Burcu11 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi eşim bölge seçimi yapmamış . Ayrıca kare kodu okuturken hem telefonun hemde kameranın sabit olması gerekiyormuş çünkü oda baya zorlanmış kare kodu okuturken
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Burcu11 İlkinde okudu aslında sonra bir daha okumadı ben deneyeyim tekrar akşam, olmazsa yine yazarım teşekkür ederim
Busrabektas AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ben Xiaomi 360 kullanıyorum dogdugundan beri hiç bir problem yaşamadım hatta şişliye hastaneye gitmiştik merak ettim acaba ceker mi diye acıktı kamera, full cekiyordu inanamadim evdeyken zaten hiç duraklamıyor. Kurulumla alakalı bir sıkıntı yaşamış olabilir misiniz acaba?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Busrabektas Kurulumunu detaylı bir anlatabilir misiniz.peki galiba kurulumda bir hata yaptık. Bölge ne seçtiniz?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Senicokbekledik Anladım. Evde interneti algılamıyor bizim sorunumuz da bu yoksa kamera harika. Sorun ne anlamadım. Siz kurulumunda hangi bölge sectiniz? Haraket bildirimlerini nasıl açtınız?