zerozeroo Bebegim 16 günlük ve meme+mama olarak gidiyoruz. Mama kullanan anneler hangi mama daha iyi????
Balkizlarim zerozeroo sma optiro kullandım meme +mama çok memnundum halada kullanıyorum 1 seneyi aştı bir sıkıntı yaşamadım tabi bebekten bebeğe değişir 🌸
Ozcntugba zerozeroo bende meme+mama olarak devam ediyorum Aptamil 1 numara ile devam ediyoruz memnunuz kızım 41 günlük kullanabilirsiniz kız kardeşim yeni doğan hemşiresi onun önerisiyle başlamıştık doktorumuz da tavsiye etti
Ayazinannesi3001 Balkizlarim sma optipro kullanıyorum bende dün akşamdan beri ama bebeğim reddediyor. Sizce neden
Ayazinannesi3001 Sebebineydiki sma kullanıyorum bende aptamilden buna geçtik dün aksam. Ama bebeğim içmiyor. Ne yapmalıyım sizce
zerozeroo Ozcntugba humana dediler banada bitkisel içerikliyms aptamil kabızlık gaz sorunu yapabilir dye onermediler kafam cok karışık
Ozcntugba zerozeroo bizde herhangi bir yan etkisi olmadı ama doktorunuza danışın siz isterseniz daha sağlıklı olur
1ikizannesi Ayazinannesi3001 yani bilmiyorum ki biz en başından onu kullandık sma Confort almıştı yanlışlıkla eşim onu pek içmediler. Belki sevmemiştir bebeğiniz
Melisayigit Hıpp kullanıyorum. Aptamil bebeğimde gaz yapmıştı. Hıpp organik olduğu için gaz yapmıyor.