Sütünüz varsa ve doktor verin demediyse mama vermeyin, ilk bAşlarda bebeklerin çene kası kuvvetli değil o yüzden emme süreleri uzun oluyor. Bide uykuya eğilimli oluyorlar zaten. Siz mama verirseniz doyduğu için zaten kuvvetli çekmez. Doktorunuza tekrar danışın bence mama için