Songul yavaş yavaş süreyi uzatabilirsiniz . Mesela 3 gün 15 dk ileri,3 gün sonra yine falan. Ya da bebeğiniz sık emmek istiyorsa birdahaki emmeye son bıraktığınız göğsünüzü verirsiniz yine böylelikle sadece önsütü almaz,yağlı ve kilo aldıran sütü de almış olur😉 ben de 3 aylıkken 2,5 3 saate bir emziriyodum kilo alımı da iyiydi.