Kızlar 19 nisanda kızım doğdı ama sadece doğduğunda ağladı ve bazen mızıklıyor ağlamıyor normalmi sizce topuk kanı alınırken bile ağlamadı annelik ne zor ağlasa dert ağlamasa dert ama hiç ağlamaması da garip geliyor doktor bir sıkıntı yok dedi ama böyle olab varmı bazen sadece mızıklıyor ağlamıype