Kızlar günaydın lütfen bilenler yazsın bebeğimde bir aydır gecmeyen mantar var bir aydır karbonatla temizliyoruz mikostatin kullanıyoruz (göğsümede uyguluyorum) hala bembeyaz oluyor iki doktora gittik ikiside aynı ilacı verdi. Emziğini biberonunu hergün kaynattım ama hala aynı nasıl gecer bu mantar😒