Reyna masal28 geçen stokları yenilendi ben internet sitesinden almıstım 2-3 gün önce avmye girdiğimde de raflar doluydu illaki vardır
Gunsss masal28 küçük yerlere bakın bide natasubayevleri avm de e Bebek’in yanında bir bebek mağazası var orda görmüştüm 2 lisi 80 TL idi
bikerem masal28 tam kapanmada kargolara cikilamayacagindan su an uygulamada tatilde gorunuyorum. Haftalik alip satıyoruz yani
Ftm0112 Reyna İnanamıyorum aylardır bakıyorum yok daha iki gün önce bile yoktu şu an nasıl sevindim anlatamam çok teşekkür ederim 😄
Reyna masal28 https://m.n11.com/philips-avent-scf34522-ultra-air-emzik-6-18-ay-kiz-desenli-P434057492?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwj6SEBhAOEiwAvFRuKNSOEb4BC22PNtcwzZLmEd-10lJwmk_UJWEzVkoyF9-OaDefmZPiexoC98wQAvD_BwE
masal28 Reyna uğraşınız için çok teşekkür ederim🥰 İnternetten buluyorum fakat, geç geliyor gidip direkt alabilceğim bi yer arıyorum
Nohutannesi masal28 e bebekte iki üç hafta öncesi vardı stoklarda ben almıştım hala var mi bilmiyorum ama. Benim bebeğe de 6-18 büyük geliyor sanırım öğürüyor boşuna almışım. 0-6 kullanıyoruz
Minelin_Annesi masal28 Pandemiden dolayı Avent ürünlerinin ithalatında sıkıntı varmış😞 Bende biberon ucunu Edirne’deki tüm eczaneleri gezerek sonunda buldum ve son üründü. İnşallah e-bebek’ten falan bulursunuz🙏🏻