Ayazinannesi3001 Aptamil mama kullanıyordum. Eşim ama optipro almış. Mamada bir değişik tat var. Ne yapayım bilemedim. Bebeğimde içmedi begenmedigi icinmi artık bilmiyorum ne yapsam bilemedim?