Momteach sık sık aspiratörle temizlemek doğru değilmiş. Daha fazla burun içindeki mukozaya zarar veriyormuş. Sadece serum fizyolojikle damlar her emzirmeden önce yapmalısın ama. İki-üç damla birine iki-üç damla diğerine. Bebeklerin burnu da kendileri gibi küçücük olduğu için damarlar dar olduğu için oluyormuş doktor bize böyle söyledi. Hırıltı göğüste olmadığı sürece ilaç vermiyorlar. Normal karşılıyorlar bu durumu. Ben de çok kez aynı şikayeti söyledim ama burnu serumla temizle dedi sadece. Birde mümkünse odayı nemli tutman lazım. Oda nemlendirici buhar makinalarından alma şansın varsa eğer birde onu dene. Uyurken baş ucuna soğanı ikiye kesip içine karanfil batır oda nefes almasını rahatlatıyor.