3 aylıkken 90 cc veriyordum, şuan bebeğim 11 aylık üst sınırda kilolu. Lütfen daha çok almalı diye düşünüp hızlıca mamayı arttırmayın. Fazla mama tüketimi ileride obeziteye yatkınlığa sebep oluyormuş. Bebeğinizin aç olduğundan emin olduğunuzda mamayı 1 ölçek fazla yapıp verin ve gözlemleyin. Bebeğiniz çok küçük merak etmeyin hepsi oturacak zamanla, kendinizi hiç germeyin.