Kızlar 11 aylık bir bebeğim var . İki gün önce hamile olduğumu öğrendim test yaptım daha kan testi yaptırmadım. Günüm de geçikmişti zaten sormam gereken sorular var😊
1) sütten kesmem gerekir mi bu yoldan geçen yada bile arkadaşlar neler yaptılar
2) bebeğim 10 kg sürekli kucağımda uyurken bile acaba bu düşük sebebi falan olur mu ki yardımcı olursanız çok sevinirim