Dilannnn355 Kızlar selam bebeğim 10 aylık ve beşiğinde kendiliğinden ayağa kalkıyor artık tehlikeli olmaya başladı bizimki klasik beyaz beşik parmaklıkli olanda başka birşey almak istiyoruz önerileriniz nelerdir park yatak düşünüyorum ben ama 😕😕
Seda1635 Dilannnn355 benim bebeğimde 9 aylıkken başlamıştı uyandığında tutunup kapıya uzanmaya kapıyı açmaya çalışıyordu beşik bariyerleri var şimdilik biraz daha büyüsün idare etsin derseniz onu tavsiye edebilirim onun dışında beşikten park yatağa geçmek çok mantıkı gelmedi bana yani bir çok tanıdığım beşiği 4-5 yaşına kadar kullanıyor ☺️ Sonrasında yatak alırsınız zaten park yatak vs almaktansa 3 yaşlarında kendi yatağında yatar artık istediği gibi uyanıp yataktan inmeye başlayabileceği için artık
Baby01 Ben olsam 10 aydan sonra odayi ayiracaksam normal yatak alırdım.Odamda duracaksa da park besik
Dilannnn355 Seda1635 evet bende uzun süre kullaniriz diye düşündüm ama ne biliyim riskli geldi yatak bariyeri de olsa tutunup kalkar yüksek sonucta
2kezanneoldu Dilannnn355 katlayıp yatak altına kanepe altına da koyabilirsiniz ben 2 kızıma aynı beşiği kullandim