Merhaba kızlar. Ablamın 4 yaşındaki ve 1 buçuk yaşındaki oğlu ne yazikki rotavirus oldu. Önce büyükte çıktı ishal kusma yüksek ateş, gaita testi sonrası anlaşıldı hemen küçüğü de takip ettiler ertesi günde o hastaneye yattı. Ne yazikki yoğun bakıma alındı ablamın kucağında çocuk havale geçirdi ama çok şükür düzeldi. 5-6 gündür hastanedeler. Başına gelen var mi, süreci nasıl atlattiniz. Çok dikkat edin, bulasiciligi yok yüksek bir virus