Hilokiiii Bir kaç gündür uyuz hastalığı sürekli postlarda olsun normal de vs sürekli karşıma çıkıyor beni de aldı bi kaşıntı batarcasına duşa girdim gene geçmedi korkmaya da başladım bilgisi olan lütfen psikolojik olarak olabilir mi 🧐🤔
lilibet Hilokiiii yakın zamanda bi tanıdığımda vardı hastalık görüşmedim ama onların iş yerine giden bi yakınımla 1 kez görüşmüştüm. Vallahi 3 gün kaşındım en son aradım sordum açık açık o yakınımı sen bizzat görüştün mü belirtin var mı diye görmedim belirtimde yok dedi içim rahatladı. Kaşınmamda anında geçti 😂
Cokomelli Simiyy Ben görmeyi geçtim böcek ismi geçince kaşınmaya başlıyorum. Mesela şuan 🙄😮 Hilokiiii Psikolojiktir bacım 💚
Simiyy Psikolojiktir ya, bende uçan kanatlı böcekler sinekler gördüğümde kaşınırım mesela bunun gibi düşün 😂
Hilokiiii Ahmetarasmom kaşıntı evet mesela yüzümde bacağımda kolumda batıyor gibi kaşıyınca geçiyor başka yerde başlıyor ama dışarda olmuyor 😂 evde tek
Defne3105 Bende geçen oldum canım öyle doktora gittim hatta ilk psikolojiğe benzetti doktor sonra ben fıstık yemiştim o alerji yapmış ilaç aldın şükür geçti simdi
Hilokiiii Defne3105 ama bu zamana kadar hiç bi şeye alerjim olmadı çok şükür geçen post gördüm 👀 okuyunca başladı bende devam ediyor hala karşıma da çıkıyor daha da delirtiyor iğne batması gibi tatlı kaşıntı bilemedim 😶😩
Ahmetarasmom Hilokiiii korkutmak istemem ama ben kurdeşen geçirdim hala da arada olur kaşıntı batar gibi olur onda da böyle sanki iğne batırıyorlar
PembePelikan Hilokiiii uyuz kaşıntısı yüzde olmaz.. özellikle koltuk altı, kasıklar, meme altı/meme üstü, ve kollarda olur
Hilokiiii Ahmetarasmom evet ya iğne batığı gibi ama kurdeşende cilt üzerinde kızarıklık kabarıklık oluyo ben de yok 😆🙄
lilibet Hilokiiii cevap yazarken kafam kaşınmaya başladı mesela şimdi aklıma geldi hastalık yarım saat kaşınırım😬
Hilokiiii Ahmetarasmom o kadar rahatsız etmiyor tabi ara ara batıyor gibi oluyor geçiyor 🤣 uyuz belirtisin de batma gibi oluyor diyince korktum başka belirtisi ne acaba o hastalığın 🤔
Hilokiiii benim_adim_ebruli sen ne minnoşsun öyle profildeki sensin galiba özellikle ekran görüntüsü alıp yakınlaştırdım seni maşallah 💃🏻🌸😁
benim_adim_ebruli Hilokiiii benim canım evet 😘 bende bugün açılan fotoğraf postunda gördüm seni bebek gibisin ❤️👌🏻👌🏻