Beyza1212 Selam kızlar benim 1 yaşında bebeğim var her gece aynı saatte mama içiyor vermediğim zaman ağlıyor direniyor vermem için sizce ne yapmalıyım çözüm söyleyin lütfen 😔
Mrbmrb Beyza1212 benmkide aynı. Yatarken içiyor. Sonra gece 2 biberon daha içiyor. Toplam 12 saate yakın uyuyor. Bilniyorum zamanı gelince bırakır diye umuyorum., 13,aylık şuanda. Kendi istrgine bıraktım sonucta ordan da vitamin alıyor. Emzirme yok çünjü
asz Beyza1212 bizim ki mama yemiyor da ne oluyor.4 kez emmeye kalkıyor inan ki emmek bile değil.ucunu ağzına sokup 2 çekip dalana kadar bırakmıyor.alışkanlık işte.14 ay 8 günlük.ne olacak bunlar böyle bende bilmiyorum.bi kaç kez vermeyeyim dedim uykuya dalamadı çok ağladı kıyamadım bende kaldı öyle.
iki_prens_annesi_ Beyza1212 pek bilgim yok ama mamasını azaltabilirsiniz yavas yavas 30 40 cc kala da kesip su verseniz belki ise yarar
Marinedeniz Beyza1212 icmesi daha iyi deil mi peki ben de ne kdr cok mama icerse o kdr iyi diye dusunuyorum.. hatta uyanmadigi zmn hala niye uyanmadi acaba diye dusunuorum
Edakk Benimde aynı çözümü yok sanırım 1 kereden bisey olmaz diye düşünüyorum zamanla bırakır bence 🤷♀️
Cokomelli Edakk Zamanla bırakmıyorlar malesef kuzenimin kızı mayısta 4 yaşına giriyor hala gece o beslendiği saatlerde uyanır. Kuzenim suya alıştırdı su içirip yatırıyor geri 😇 deneyin belki işe yarar 😊
Beyza1212 Mrbmrb evet bide gece mama yediği için bu sefer gündüz çok düzensiz kahvaltı filan yaptıramıyorum istemiyor neredeyse aç geziyor ne yapacağımı şaşırdım zorla yemek vermeye çalışıyorum resmen her gece aynı saatte mama istiyor
Edakk Beyza1212 bizim uyku düzenimiz oturdu gibi ama arada sorun çıkıyor tabi dişlerden vs 1 kere de kalsın raIyım 1 kereye 🥲
Tatlim Beyza1212 benimki de 12 aylık oldu yeni. Her gece emiyor bir de sabah uyanınca hemen emiyor. Dün gece yatmadan kuru fasulye yedi. Gece hiç uyanmadı 😁
Mrbmrb Beyza1212 sabah kahvaltısını geç ver. Msial benmki gece 4te mama içtiyse. Kaçta kalkarsa kalsın 10dan önce kahvaltı vermiyorum
sarpinko Beyza1212 sulu mama yapiyorum ben.en azindan sabah kursagindan iki kasik bisey geciyor.sonra yine yemez tabide yinede sabahlari bari iki kasik aliyor.3kere mama aliyorsa birini tam veriyorum ikisini 210a 3kasik mama koyuyorum mesela.
Beyza1212 Edakk Uyku sorunumuz bizimde iyi çok şükür sadece gece beslenmesinde şikayetçiyim iyi değilmiş araştırdım zamanla orta kulak iltihabı ve diş çürümesine neden oluyomuş
Beyza1212 asz oda kötüymüş ya sizinkide resmen alışkanlık yapmış biyerde okumuştum bebekler gece emmekten çok alışkanlığını sürdürmeyi tercih edermiş 😔🥺
tombikdonerkankasiiskender Benim oğlum da 13 aylık meme emiyo yatmadan önce arımana yediriyorum ikiye kadar falan uyuyor ama sonra iki saatte bir memeye kalkıyo 🤦🏻♀️Aynı zamanda hamileyim de bende bıraktırmak istiyorum 😑
Beyza1212 iki_prens_annesi_ internette baktım sizin dediğiniz gibi yazıyordu bu gece öyle yaptım mamayı sulandırıp az verdim biraz idaree etti
Smrenes Mamayı azaltmaya başlayın cc olarak sonrasında suya dönün kalktı ya su teklif edin benim oğlan emzik kullanıyordu bide emziği veriyordum tekrar uyuyordu böyle böyle gece kalkmaları azaldı sabah kalkar kalkmaz mama veriyordum ama aradan Bi iki saat geçince de kahvaltı yaptırıyordum.. Bazen çok durmadığı zamanlar oluyordu mama diye ağlıyordu özellikle sabah 4 civarlarında o zaman yapıp veriyordum tabi ama gece uykuları daha düzenli oldu gündüz uykuları düzeldi yemesi iyileşti falan..
Beyza1212 Smrenes bende ilk su veriyorum içiyor ikinciye üçüncüye kanmıyor ağlamaya başlıyor emzik zaten hep ağzında ama inatla mama istiyor bu gece az verdim mamayı sulandırıp dediğiniz gibi inşallah işe yarar .