Nuraykacar 52melek canım ben oldum bebeğim 50 günlüktü oldu biz ağır geçirdik bebeğim hastanede yattı
sevimeyuboglu61 52melek ben oldum 3 hafta önce eklem ağrısı boğaz ağrısı oldu sadece. 27 aylık oğlum 2 gün ateşlendi sonrasında 2.5 aylık yavrum 2 gün ateşlendi ve ço akıntısı oldu
snyck 52melek geçen hafta olduk 24 aylık kızım 1 gun yuksek ateş yaşadı sonra düzeldi hafif öksürük vardı çok oynayıp zıplayınca oluyordu onda 1 hafta falan sürdü
Tugceonrdml_ Gulsum20 bebeğinizi emzirmeye devam edebilirsiniz ama her emzirme öncesi sonrasında maskenizi değiştireceksiniz ellerinizi yıkayacaksınız bebeğe temas ederken
Tugceonrdml_ Gulsum20 Ve sürekli olarak taze meyve sıkıp suyunu için bol bol taze sıkılmış limon suyu rabbim yardımcınız olsun şakın bebeğe geçer diye korkmayın 🌸
Seymen1905 Ben ve bebeğim geçirdik bebeğim 6 aylıktı baya ağır geçirdik iğne vurdular oğluma ilaç şurup anca atlabilmişti