Bebeğim sezaryen doğumla dünyaya geldi. İlk gün sürekli kustu ama süt kusmuğu değildi. 2sefer aspire edildi devam edince yatış verdiler. Doğum sırasında ciğerlerinde sıvı birikmiş en az 1hafta 10gün yoğun bakımda kalıcak. Başına böyle bir şey gelen var mı? Bebeğiniz toparlayabildi mi eve çıktıktan sonraki süreçte bir sorun yaşadınız mı?