kızım haziranda 1 yaşına giriyo cekim falan yapmayı düşünüyorum kızım cok hareketli çekimde durmaz dıye tedırgınım doğum gününüde eşim ben aramızda kutlamayı düşünüyoruz bu durumda kimseyi cagırmayı füşünmüyorum bi yandan da cok kararsızım napacagımı bılmıyorum bana bı fıkır verın lutfen aranızda cekım yapan anneler vardır bebegınız cekım sırasında uslumuydu acaba🤗