BalarisiYusra Nihal1 benim doğumdan sonra her ay değişti tarihi önceden şaşmazdı pek 1-2 gün anca değişirdi
busra_02 Nihal1 yok canım Aklımın ucundan geçmezdi 2.çocuk ama zaten kaza ile hamile kaldım elden birşey gelmez olana bişey diyemedik büyüyoruz şimdi işte hep beraber 🤷♀️
Nihal1 BalarisiYusra benimde 40ımdan hemen sonra adet oldum bu ay gecikti tek 12 gun atladı benimde bu sefer baya gecti acaba corona gecirdim ilac kullandım belki ondandır
PembePelikan Nihal1 eğer korunmuyorsanız o zaman hemen bi test yapın,, benim de 3 gün geçti ama ben gecikmelere alışkınım, yinede yarın bir test almayı düşünüyorum
BirAnneBirBebekkkKk Nihal1 benimde 4 gun gecti oglum 8 aylık 2 gun once negatifti test tekrar yapicam korkuyotum