helin_47 canım oğlum 3 aylık, tarif ettiğiniz şekilde sancılanma ağlama şeklinde ve kusma vardı öğürerek kusuyordu. Kaka ve idrar tahlili verdik, kakada amip çıktı. Salgın dedi doktor, zaten gider gitmez muhtemelen amip var dedi daha tahlil yapmadan. İlaç verdi şurup hemen etkisini gösterdi, tahliller çıkıp ilaç verene kadar nurse harvesy gaz damlası almıştım onu kullandım. Onun da işe yaradığını düşünüyorum. Mutlaka kaka tahlili yaptır canım. Çok geçmiş olsun. Bir de iştahsızlık ve huzursuzluk da var mı? Oğlumda vardı, ilk zaten iştahszı sabahtan beri mamasını yediremedim diye gittim, tahlil çıkana kadar eve geldik, o ara kusmalar başlamıştı.