busra_02 Kızlar şu 1-2sene içinde İstanbul Gop Avrasya da muayne olan veya doğum yapanlar varmı ? Ben biraz fiyatlarından yakınıyorum 2020de doğum yaptım şimdi yeniden hamileyim ama yeniden oraya gidiyorum ama fiyatlar uçmuş
Balevlat-2019 busra_02 ben 2019 Aralık’ta doğum yaptım normal doğum 2900 vermiştik o zaman. Tekrar hamile olursam da oraya gitmeyi düşünüyorum fiyatlar nasıl ki şuan 🙊
busra_02 Balevlat-2019 2020de normal doğum yaptım 2800verdim bana ozaman normal geldi ama şuan da muayene fiyatı 180lira doktorumdan çok memnunum ama bundan 1-2hafta önce sigortam yoktu 380lira veriyorduk bu yaz ablam normal doğum icin fiyat almış 3000milyara yakın demişler
Balevlat-2019 busra_02 doğum ücreti gene normalde muayene ücretine ne olmuş öyle ya 🙄 gittiğim dönemde 100₺ Veriyordum şaka gibi 🤷🏻♀️ Hangi doktora gidiyorsun canım