Browni_61 Elisaninannesi happy kids ne msji yolliycak sna.Momda bebek adina geliyodu benm sinirimi bozuyodu ama bazilari cok tatliydi Simiyy +1
Defnemm22 Elisaninannesi yoo 2 yıldır burdayım daha hiç gelmedi sadece bildirim geliyor blok da şu konu paylaşıldı gibi
Elisaninannesi Defnemm22 doğrudur ozaman bende benim uygulamada sorun var sanıyordum. Teşekkür ederim 🙏