beyazkelebegim Ben de aynı hissediyorum bu aralar, kolay olacağını tabiki düşünmemiştim ama beni bu kadar zorlayacağını da hayal etmemiştim, boşuna cennet annelerin ayakları altına serilmemiş, çok fedakarlık gerektiriyor, eşlerin yardım edip etmemesi de çok etkiliyor bence, psikolojik olarak yıpranmak daha kötü.Rabbim tüm evlatlarımıza sağlık versin acılarını göstermesin, annelik çok başka bişeymiş🤗