Kızlar çok post görüyorum böyle yardımcı olmak istiyorum 1,5 aydır kullanıp aşırı menmun olduğum bir tarif vericem 1 inci ayda komple bitti dökülmem benim
emziren ve hamile anneler doktorunuza danışıp yapın ben de emziriyorum bir sorun olmadı bende ama bünyemiz farklı olabilir önce doktorunuza danışın
bepanthen ampul 2 adet
bemiks Ampul 2 adet
evin ampul 2 adet
şampuanınıza kırın ( benim kullandığım gliss) iyice çalkalayın her duşta kullanın
saçınızı duşta sampuanlı iken tarayın kurutma yapmayın yani fönlemeyin havluya sarın ve daha nemli iken glisin yeşil saç dökülme spreyi var onu da sıkın saçınıza sonra alttan bağlayın gevşek sakın sıkı bağlamayın ( 2,3 günde bir duş alırım 2 haftada yarıya kadar azaldı )
1 ay sonra dökülme kalmadı