Kızlar bebeğimin yüzünde küçük pıtırcık sivilceler, egzama tarzı kulaklarda reaksiyonlar oluşmuştu dermatoloji doktoruna fotolarını attım seboreat gibi dedi alerji doktoruna attım 1 hafta diyet yap gözlemle dedi..
Süt, yumurta, kuruyemiş, et, paketli gıda normaldede tüketmiyordum diyete girdim 15 gün oldu 2 aylık bebeğimin cildi tamamen geçti fakat iyi kremler kullandım onlarında etkisi var, kakası yeşildi artık sarı yapıyor.. Et yedim birşey olmadı, dün sütlü ürün tükettim herhangi bir reaksiyon oluşucakmı diye gözlemliyorum fakat bundan sonraki sürece pek hakim değilim diyelim 2-3 gün bekledim hiçbirşey olmadı alerjinin olmadığınımı gösteriyor bu? Lütfen bilgili ve tecrübeli arkadaşlar bilgilendirebilirmi🙏🏼