Merhaba 2.5 yaşında bir oğlum var daha konuşmuyor baya bir kelime söylüyor kendini bir şekilde ifade ediyor herşeyi işaret eder ister göz teması çok iyi çok sosyal değiliz ama hergün parka götürürm oynar yani otizm e dair hiçbir durum yok ama böyle heycanlandığında bişey istediğinde mutlu oldugunda genelde tv izlerken ellerini açıp kapatıyor zıplıyor kanat cırpar gibi aynı zamanda zıplıyor yani bu durum benim kafamı karsıtırdı ben heycanlandığı için yapıyor die çok üstüne düşmedim ama internette arastırdıkca korku düştü içime gün içinde çok fazla yapıyor ama durup dururken değil zıplayarak ve heycanlı bir şekilde tv telefon kestik günde en fazla 2 aaat izlerdi iki gündür hiç tv bile açmıyoruz bna biraz akıl verin lütfen :(