Nida1404 tıpkısının aynısı benim. İkizlerimde uykuya dalamio ruz bir türlü 7+14 gunluguz sanırım dış sıkıntımız var henüz çıkmadı ayakta sallıyorum bırakınca hoppala tekrar başa dönüyoruz ne zaman geçer bende bilmiyorum az önce biri saymadım belki 10 kere uyanmıştır diğeri ise hiç uyumadı mama icti zorla uyuttum daha yeni başımı yastığa koydum sabaha kadar kaç kez uyanırım bılmiyorum