@Damlasabenim re#11907695 benim bebeğimde şuan 3 ay 17 günlük bende sizinle aynı durumdaydı ım 1 ay öncesine kadar genellikle akşamları tutan bir ağlama krizi yaşıyorduk ne yapsam susturamıyordum ne zordur bilirim bebeğin ağlıyor ve sen çabalama na rağmen susmuyor sonrasında yarım kundak yapıp ayakta emzirmeye başladım bir yandan da pış pışlayarak bir yandan evin içinde dolanacak bir müddet sonra faydasını gördüm şuan Allaha şükür eskisine göre rahatız bence denemelisiniz belki faydası olabilir Allah yardımcınız olsun