3ay 8 günlüğuz biz daha merak ettiğim mama veriyorum anne sütünü sagip veriyorum emmiyor memeyi kabul etmiyor çığlık atıyor bugün ısırıp emme yapmıyor kızım ek gıdaya hangi ayda geçmeliyim nasıl neyden başlamalıyım 34+3 doğdu kızım herşey çok güzel tek sorunumuz emmiyor 😌