isilhanim avent biberonla içtkçe kustu gaz yaptı. Wee zaten bi tuhaf. Ha fiskiyeyle ağzına su şıkmışsın ha wee biberon vermişsin aynı şey.
tommee tippe antikolik biberon aldım sonra. Bebeğim 6 aylık oldu hala bunu kullanıyorum. Başlığı değiştiriyorum ayı arttıkça o kadar. Ne genzine kaçıyor, ne de hava baloncuklarını yutuyor. Böylelikle gaz da olmuyor fazla