iremAkdmr06 Dilara412 sen ne kadar sakin kalırsan bebekte o kadar sakin olucaktır stres olma muhakkak onun huyunu çözmüşsündür ne şekilde rahat edecekse onu yap müzik emzik vs
S_x_w Dilara412 ilk bebeğim ağlamıştı.. 2. Bebeğim 55 günlüktü ilk uçağa bindiğimizde bu da ağlayacak diye strese girmiştim ama olmadı.. Kalkışlarda ve inişkerde emzirin ya da emzik verin kulakları basınçtan etkilenince ağlıyorlar bir de sakin olun stres olunca insanın eli ayağına dolanıyor ☺️☺️
Elifnisa20 Dilara412 bebekten bebege degisebilir canım bende daha bi hafta önce memleketten evime geldim hep uyudu benım kızım bir yasında ucak sesi anne karnındaki ses benziyo dıyolardı muhtemelen ondan uyudu gibime geldi bide telefona cizgi film falan indirdim bi saat sürdü yo zaten bikere falan uynadı oyaladım onunla geri daldı oyle bisi yapabılırsın dikkatnı cektifgi için sakinlemsti bizmki 🥰
Dilara412 S_x_w ben şimdiden korkmaya başladım ve tek gidiyorum. 2 saat sürecek bakalım neler bekliyor bizi
Berenecos Kalkışta ve inişte mutlaka ya emzik verin ya da emzirin yoksa basınç farkından dolayı çok huzursuzlanıyorlar.onun dışında oyalanacağı birkaç oyuncakta alırsanız tamamdır bence umarım sorunsuz ve rahat bir yolculuğunuz olur🙏🏻
rosalia Dilara412 bebekten bebeğe göre değişir ben oğlum 6 aylıkken yapmıştım uçak yolculuğu. Yanıma sevdiği birkaç oyuncağı ve emzigini almıştım. Rahat geçti tam sonlarına doğru huzursuzlanmaya başlamıştı biraz gayretle uyudu o anda indik 😅 ama şimdi olsa yapamam 10 aylık oldu ve daha fazla hareketlendi. En önemlisi artık emzik almıyor 😔
Elifnisa20 Dilara412 korkmayın otobüs gibi degil bide enazından kısa sürüyo yol oyle düşünün biseklide oyalanırsınız cabuk gecer merk etmeyin ısllah hemen kolayca atlatırsınız🙏🥰
Berenecos Dilara412 uçak kalkmaya başlıyor yA o zaman olur kalkış daha rahat geçmişti bizde tekerler yere değince ses çıkarıyor yA pek etkilememişti inişte de zaten anons yapılıyor yA o zaman emzik verebilirsiniz yada dilerseniz emzirebilirsiniz.ama emzik daha kolay çünkü kemerle kendinize bağlıyorsunuz o pozisyonda emzirmek biraz zor
Dilara412 Elifnisa20 İnş dediğiniz gibi geçer. yazıyı okurken bile rahatladım çok teşekkür ederim. Umarım öyle olur
sevilayaseeel Dilara412 bizimde yarın uçuşumuz var canım ben binerken başlıyorum emzirme uyuyor ortalarında uyanıyor huysuzlanıp ağlıyor ınmeye yakın tekrardan emziriyorum çok yoruluyorum ama mecbur 1saat katlanıyorum 🤣🤣
Berenecos Dilara412 pamuğu hiç duymamıştım ama bence riskli olur bilemedim 🤷🏼♀️ çok stres yapmayın süre kısa allahtan insallah sorun çıkmaz