Kizlar 26 nisan saat 15:30 gibi 18 ay aşımizi olduk,çarsamba aksami banyo yaptirirken farkettim sol kolunda kizariklik ve hafif bezelik var,ama genel olarak kizimin hicbir skntisi yok agri sizi,istahsizlik vesayre yok,biraz panik yaptim sizce onemli birsey varmidir,sabah olmasini dort gozle bekliorum doktora goturmek icin!
