tugbamomy TTNCC2302 Bizde bol bol meme reddi olmuştu. Diş dönemi daha zorlanmıştım ben ama. Dibine kadar yaşadık sanki dişi :( şuan 10 aylığız yine bir atak haftası ama sanki her geçen atak daha zor :(
Cookanne Evet var diğer atakları hiç anlamadım ama bu 4.ay atağı 35 gün sürüyor ve gerçekten cok zordu. Bizimki daha bugün bitti atak
Sumeyra87 Cookanne nasil bi degisiklik varmi peki.bizimde bitti ama ne bileyim pek bi fark farkedemedim.
Defnelinaa Cookanne ne zaman başladı peki bu atak dönemi bazıları 3.5 diyo bazıları 4 diyor anlamadim
Asilll TTNCC2302 hemde nasıl var biz yeni atlattık canım huysuzluj meme reddi sürekli ağlama 😒çok şükür atlattık ha bide diş sorunu var
emation55 TTNCC2302 bence var inanıyorm artk bebeğim 4 ay 1 günlk deyince basladı yemin ederm meme reddi uyku gerilemsi hepsinin hakkını verio masallah😂