6 ay once sezeryan oldum ama o zaman bu kadar önemsemıyordum bı kaç gün korseyi takıp bırktıım 😔 şuan takmaya baslasam faydasını gorurmuyum. Göbegım çok sarkık. Sporada basladım ama gun ıcınde korseyi taksam? Sizce bu saatten sonra faydasını görürmüyüm
Hangi korseyii önerirsiniz