lgulay
Kuzlar bebeğim doğduğundan beri sağ tarafa yatırıp emziriyorsam sol sol tarafa yatırıyorsam sağ tarafı yani üstte kalan tarafı terliyor kalp problemimiz yok ilk aylarda sormuştum doktara böyle bişeyle karşılaşmadım geçer demişti 11 aylık oldu bi kaç gündür yine kafama takılıyo internete baktım nörolojik olabilir filan yazıyo çok moralim bozuldu benzer bi durum yaşayan varmı yada emerken dikkat ettinizmi