Bende merak ediyorum süt, yumurta, kuruyemiş, et yemiyordum diyete girdim 15 gün oldu 2 aylık bebeğimdeki bütün reaksiyonlar geçti fakat iyi kremler kullandım onlarında etkisi var et yedim birşey olmadı, dün sütlü ürün tükettim herhangi bir reaksiyon oluşucakmı diye bekliyorum ama bundan sonraki sürece pek hakim değilim diyelim 2-3 gün bekledim hiçbirşey olmadı alerjinin olmadığınımı gösteriyor bu