Edizveannesi Cuma günü sezeryanla doğum yaptım göğüslerimde sertlik oluştu sanki ama sütüm gelmiyor. Göğüslerim çok şişti ve artık aciyor. Neler yapabilirim? Yardımcı olur musunuz
utkununannesi_ Edizveannesi süt kanalların tıkanmıştır belki sıcak suyla bi masaj yap istersen yada sağmayı dene Doğumdan sonra bende de oldu sütüm gelmedi ateş bastı beni kötü oldum duş aldım sağdım geldi çok şükür
Lawyer Bol bol sık sık emzirin gelecektir. Ümitsizliğe kapılmayın üzmeyin kendinizi. Sezeryanda sütün geç inmesi normaldir
Edizveannesi Sıcak havlu kapadım sürekli duş alıyorum.Pompayla denedim ama su geliyor o da çok zor aşırı şişti korkuyorum çocuğumu mahrum bırakmak istemiyorum.